18/05/2014

Story of my Life 18

Ahoojte :)! Viem, že som už dlhšie nič nepridala, ale posledné dni boli dosť busy a keďže v utorok opäť odchádzam na Cyprus, tak som mala vybavovačky, ukončiť školský rok a podobne.. Každopádne dúfam, že sa bude páčiť a že si to ešte niekto prečíta ;).


„To máš zato, že si taký magor!“ hovorí mi a v tej chvíli je už pri nás aj Pete a snaží sa ma odsunúť preč.
„Nie Pete, nechaj ma!“ bránim sa a predieram sa späť k nej.
Christy ma prebodáva pohľadom, no mne je to v tej chvíli jedno. Nedovolím, aby robila niečo, čo bude neskôr ľutovať..
„Ideme domov Christy!“ hovorím rozhodne a hľadíme si do očí.
„Nemáš právo mi hovoriť kedy idem domov! Môžem tu zostať do kedy chcem a s kým chcem!“
„Poď!“
„A prečo by som vlastne mala ísť s tebou? Choď si za tou svojou štetkou!“ vyhŕkne a v tej chvíli ma úplne odstaví a ja neviem čo mám povedať.
„Povedz kamarátom dobrú noc“ hovorím rozhodne a bez emócií a ťahám ju preč, hoci sa vzpiera.
„Sebi!“ zastaví ma ešte Pete.
„Ver mi! Neboj sa, nejdem ju znásilniť.. Som opitý, no nie až tak.. Odvediem ju domov, to bude najlepšie..“
„Dobre teda.. Pôjdem s vami..“
„Nie! To zvládnem“ hovorím presvedčivo, no on je neoblomný.
„Notáák, nebuď blbec.“
„Hlavne odtiaľto čím skôr vypadnime..“
„Tak teda poďme“ hovorí a opúšťame preplnený klub.

Christy
Ráno som sa prebudila s veľkou bolesťou hlavy a pomaly som rozlepila oči. Rozhliadla som sa naokolo a po chvíli som sa strhla. Kde to vlastne som? Pozrela som sa na seba, no mala som oblečené svoje šaty zo včerajšku. Ako som sa sem dostala? Včerajšok.. Čo sa dialo? Mám trochu väčšie okno, lepšie povedané, posledné, čo si pamätám je, že sme s Petom šli niekam do klubu.. Ach, mám v hlave toľko otázok.. Ľahnem si späť a hlavu si zaborím do vankúša. Keď vtom zrazu... Sprcha? Naozaj počujem sprchu?! Sakra, takže tu asi nie som sama.. Po  chvíli sa spamätám a snažím sa nájsť svoje topánky a kabelku. Musím zdrhnúť, kým ma tu niekto nenačape.. Už už sa presuniem do kuchyne s tým, že snáď som si zobrala všetko, keď sa otvoria dvere kúpeľne.
„Zdrháš?“ uškŕňa sa na mňa osoba, ktorú by som tu vôbec nečakala a má na sebe len obmotaný uterák.
„Sebi?“ zízam naňho prekvapene a zarazene zároveň.
„A koho si čakala?“ smeje sa na mojom výraze a ja sa cítim trápne.
„Ja, ja... Neviem.. My sme spolu niečo.. No veď vieš.. Mali?“ pýtam sa s obavou v hlase.
„Nie, aj keď som sa musel držať.“
„Chvála Bohu! Teda počkať.. Čože??“
„Noták, robím si z teba srandu“ krúti hlavou a zagúľa očami.
„Magor!“ zamumlem si.
„Ďakujem.. Nebyť mňa moja milá, tak sa pravdepodobne zobúdzaš v nejakej inej posteli, no tvoja by to určite nebola! Mala by si sa mi ešte poďakovať“ hovorí trochu rozhorčene a ja naňho nechápavo pozriem.
„Čo tým myslíš?“
„Nehraj sa, že nevieš o čom rozprávam.. Doslova si sa tam včera predávala ako nejaká..“ hovorí, no potom sa zastaví a nedopovie.
„Nie som si istá, či chcem vedieť, čo sa včera dialo“ hovorím tichšie a pozerám do zeme.
„Tak počkať.. Ty si to nepamätáš?!“ zasmial sa, pričom si odfrkol.
„Bolo to snáď až také vtipné?!“ hovorím zvýšeným hlasom.
„Ako pre koho..“
„Opýtam sa inak.. Čo si pamätáš ako posledné?“
„Že som šla s Petom niekam do klubu..“
„A pred tým?“ Bola som u Peta aaa...“
„Aaa?“
„Nič, to ťa nemusí zaujímať“ hovorím, pričom si uvedomím, že mu predsa nemôžem povedať pravdu. To, ako som bola na dne a následne som sa kvôli nemu opila..
„Takže nič z klubu si nepamätáš?“
„Hmm.. Nie.“
„Páni.. Ale musím ti pogratulovať, všetci chlapi slintali.. Mohla si si vyberať.. Škoda, že si to nepamätáš“ hovorí ironicky, no ja v tom cítim aj trochu nahnevaný tón.
„O čom to do pekla rozprávaš?! A mimochodom, aj keby, prečo to teba tak veľmi zaujíma.. Vlastne, lepšie povedané, ja ťa nezaujímam, tak prečo sa do mňa toľko staráš?!“ hovorím zvýšeným hlasom a on na mňa pozrie pohľadom, ktorý som uňho ešte nevidela..
„Pozri,“ začal normálnym hlasom „včera si tam vyzerala zúfalo.. Okolo seba si mala minimálne 15 chlapov, ktorí ťa z každej strany obchytkávali a ktorých si bozkávala.. Tancovala si, akoby si bola nejaká striptérka a ešte tie šaty, v ktorých si taká sexi... Nedopadlo by to dobre, keby si tam zostala.. Musel som ťa odtiaľ zobrať, skôr, než bolo neskoro“ povedal trochu skleslo a ja som sa mu zapozerala do očí.
„Takže preto som teraz tu? Preto som tu spala? To ty si ma odtiaľ vzal? Prečo? Prečo ti vadilo, keď som okolo seba mala toľkých chlapov, ktorí ma, podľa tvojich slov, obchytkávali? Prečo si ma tam jednoducho nenechal?“
„Nemohol som sa na to už ďalej pozerať Christy..“
„Ale prečo, tak mi už konečne povedz prečo?!“ dožadujem sa zúfalo odpovede.
„Chceš vedieť prečo? Naozaj to chceš vedieť? Fajn!! Pretože mi na tebe záleží, áno.. Pretože som žiarlil, keď tam všetci boli okolo teba. Ako sa ťa tam tí slizkí hadi dotýkali a vedel som, že každému z nich ide len o jedno! Viem, že to dievča, ktoré tam včera s nimi tancovali si nebola ty.. Viem, že ty taká nie si.. Ale bola si taká opitá.. Pochop, nechcel som, aby ti niekto ublížil“ hovorí smutne a mne sa nahrnú slzy  do očí. Bože, čo som to tam včera vystrájala?!
„Povedal si, že ti na mne záleží?“ hovorím prekvapene, keďže mi práve dôjde, čo povedal.
„Áno, počula si dobre..“
„Tak prečo ma potom tak trápiš Sebi?“
„O čom to tu rozprávaš?“ pýta sa nechápavo.
„Vieš, prečo som včera vyzerala tak, ako som vyzerala? Bolo to len a len kvôli tebe. Keď som ťa včera videla s tvojou bývalou a to celé divadielko tam.. Jednoducho som to nedokázala stráviť.. Potom prišiel Pete a ponúkol mi pomoc, povedala som mu, že sa chcem opiť a tak sme sa opili. Pomohlo mi to aspoň na chvíľu vypnúť a povedala som si, že sa kvôli nikomu trápiť nebudem, lebo to aj tak zjavne nemá zmysel..“
„Jaa.. Prepáč mi to.. Nevedel som, že si to tak brala. Ale keď ty si taká tvrdohlavá.. Chcel som ti to vysvetliť, lenže ty sama si zdrhla, šiel som potom za tebou, no Pete ma zastavil, že nech k tebe radšej ani nejdem, že on pôjde.. A aj tak si mi včera na pláži vravela, že ti je to už jedno, pamätáš?“
„Prosím? Áno, povedala som to, pretože som mala pocit, že to práve tebe je úplne všetko ukradnuté.. Sebi ja nie som dievča, s ktorým sa raz vyspíš a potom zdrhneš.. Nechcem byť len letnou láskou na noc, či týždeň..“
„Počkať, počkať.. Ty si naozaj myslíš, že som to bral  tak, že som sa s tebou vyspal a že si len nejaká moja trofej alebo niečo? Vážne?? Chcel som sa s tebou o tom včera na pláži porozprávať, lenže si ma hneď odstavila, že to už neriešiš a že ti to je jedno..“
„A nebola som len nejaká trofej? Keď si sa so mnou o tom chcel tak veľmi porozprávať, prečo som ťa hneď našla s tvojou polonahou ex u teba, ako sa bozkávate? Šla som za tebou, lebo som sa ti chcela ospravedlniť za to, čo som ti na pláži povedala a chcela som ti povedať, že mi to vôbec nie je jedno.. Ale potom som si to akosi rozmyslela..“
„Diana za mnou včera bola, áno.. Keď som počul, že mi niekto zaklopal na dvere, jedinú osobu, ktorú som za nimi chcel vidieť, si bola ty! Lenže nestála si tam ty, ale ona.. Bol som mimo, z toho rozhovoru s tebou a ona to využila vo svoj prospech.. Veľmi sa ti ospravedlňujem, nechcel som, no akosi som sa nedokázal brániť.. No potom som zrazu zbadal tvoju tvár a povedal som nahlas tvoje meno a ona sa nahnevala.. A tak som ju vyhodil a videl som tam stáť teba.. Jasné, že by sa to ťažko vysvetľovalo..“

„Aha“ dostala som zo seba a tento náš rozhovor začínal byť dosť mätúci.

No comments:

Post a Comment