07/05/2014

Story of my Life 17

Enjoooy :)! Btw, nezabudnite na anketu :D


„Notáák Christy, viem, že si tam“ klopal mi neprestajne na dvere Pete, no ja som zo seba nedokázala vydať ani slovo.
„Prosím.. Potrebuješ teraz podporu, videl som vás von“ hovorí a ja mu teda otvorím, no od dverí sa ešte stále veľmi nepohnem.
Pete vkĺzol dnu cez polootvorené dvere a keď ma zbadal sedieť na zemi, učupenú s roztečenou špirálou, sadol si vedľa mňa a tuho ma objal. V tej chvíli som sa cítila veľmi veľmi sklamaná.
„Noták, nestojí ti za to“ hovorí mi, čo ma aj trochu prekvapí, keďže viem, že sú kamaráti.. No v tej chvíli mi je úplne jedno, čo hovorí.. Jeho objatie mi pomáha a ja po chvíli prestávam vzlykať. Von sa už stmieva a mňa začína premáhať únava a taktiež mi je zima. Krátko sa v Petovom objatí pomrvím a on uvoľní ruky, ktorými ma držal, aby som sa mohla postaviť. Unavene si pretriem oči a rukami si zmyjem špirálu, nech nevyzerám ako mátoha..
„Jaa...“
„To je v pohode“ preruší ma hneď Pete, usmeje sa a opäť ma objíme.
„Ak pre teba ešte môžem niečo urobiť...“
„Opi sa so mnou!“ hovorím rýchlo a jeho moja odpoveď pravdepodobne najprv zaskočí, no potom sa len uškrnie.
„Tak ma teda nasleduj“ hovorí mi a otvára dvere.
„Počkaj, veď predsa nemôžem ísť takto, vyzerám hrozne.. Ty kľudne choď, ja sa dám dokopy a prídem.“
„Si si istá?“ pozrie na mňa so zdvihnutým obočím.
„Áno.. Kam mám prísť?“
„Príď ku mne, mám plnú chladničku“ zasmeje sa a ja len súhlasne prikývnem.
„Dobre, hneď som tam“ hovorím a on odchádza.
Pri pohľade do zrkadla sa zháčim nad svojim výzorom a tak sa hneď začnem dávať dokopy. Rýchla osviežujúca sprcha, odmaľovať sa, no zároveň aj namaľovať a vybrať niečo na seba. Hmm, čo si oblečiem? Mám chuť na niečo sexi.. Veľmi sexi. Nepoloží ma predsa nejaký chlap.. Idem sa zabaviť a na všetko zabudnem.. Už aj tá únava ma tuším prešla. Idem si dnes užívať, je mi všetko jedno..
Nakoniec som teda zvolila svoje nové modro - tyrkysové šaty so zlatým opaskom a veľkým výstrihom. V tej chvíli som vedela, že sa za mnou dnes otočí nejeden chlap, no v podstate to bol môj plán. Do zlatej kabelky som si dala len kľúče a svetlo ružový rúž, to mi bude na dnes stačiť.
Po chvíli som už klopala Petovi na dvere a neprešli ani 2 sekundy a už mi otvoril.
„Stál si pri dverách či čo?“ uškrniem sa a vojdem dnu.
„Páni“ zíza na mňa tak okato, že by sa to nedalo nevšimnúť si.
„Pete zavri ústa, tečie ti slina“ zasmejem sa na jeho priblblom výraze tváre a on len potrasie hlavou.
„Prepáč, ale keď si porovnám, ako si vyzerala asi pred pol hodinou a teraz.. Sooo sexy!“
„Ďakujem.. To bol môj plán, vyzerať dnes čo najviac sexi.. Musela som sa dať dokopy. Nebudem sa predsa pozastavovať nad nejakým idiotom, ktorý ma neskutočne naštval a sklamal!“
„Christy si si istá, že..?“ začal opatrne, no ja som ho rýchlo prerušila.
„100 percentne! Tak a teraz by si mi už mohol niečo naliať, lebo začínam byť smädná“ uškrniem sa a on nám teda naleje.
„Na dnešný začínajúci sa večer“ pripíjame si a kopneme do seba niečo riadne ostré. Netuším čo pijem, no bude to dosť silné. No hovorím si, nevadí, čím silnejšie, tým lepšie.

Sebi
„Nedokázal som len tak sedieť doma a čumieť na steny naokolo. Musel som vypadnúť! Fľašu som už stihol dopiť a keďže sa mi zásoby minuli, chcel som ísť niekam. Potreboval som ísť medzi ľudí, potreboval som sa znormalizovať! Potrebujem sa odreagovať! Musím na ňu prestať myslieť.
Postavil som sa, prezliekol som sa a odišiel som do mesta. Len tak sám. Určite v tam niekoho stretnem. Niekoho, kto si so mnou dá do nosa.
Prišiel som do klubu, prezývaný „The Castle“, ktorý je tu najobľúbenejší a taktiež je vždy preplnený. Došiel som dnu, trochu som sa poobzeral, stretol som pár známych a namieril som si to rovno k baru. Objednal som si niekoľko shotov (šotov=poldecákov), ktoré som si vypil ani neviem s kým. Sledoval som ľudí tancujúcich naokolo, baby tancujúce na bare a potom som stretol Charlotte s ktorou som sa dal do reči.
„Ahooj, si v pohode?“ pýta sa ma a ja len prikývnem.
„Videla som, čo sa dnes stalo..“
„Nerieš to Charlotte.. Je to už jedno.“
„Jasné, že nie je. Obaja sa stále obkukávate a nemysli si že neviem, že ste už spolu aj... Dobre, som ticho.. Prečo to tak všetko musíte komplikovať.. Čo u teba vlastne robila Diana?“ zavalila ma otázkami, ktoré som však asi po sekunde zabudol.
„Charlotte, nazdravie“ ukázal som jej pred očami svoj pohárik a ona len zagúľala očami.
„Tak nazdravie“ hovorí a konečne pijem s niekým, koho poznám.
K Charlotte sa pridá aj Lily a Adam a tak mi pomáhajú pri odreagovaní sa, no potom ma pohľad zavedie na druhý koniec baru. Zrazu zbadám Peta a Christy ako sa zabávajú a ona tancuje asi s každým, kto je okolo nej. Chlapi slintajú, pretože má na sebe neskutočne sexi šaty, ktoré viac odhaľujú než zakrývajú a tak všetky pohľady patria jej.. Pomedzi tancovanie si dá tri shoty za sebou a baví sa ďalej.
„Mal by si ísť za ňou.“
„Nie..“
„Veď ju tam o chvíľu vyzlečú“ poznamená niekto vedľa mňa po chvíli a naozaj to tak vyzerá..
„Nech sa baví..“
„Sebi..“
„Dajte mi všetci pokoj!“ hovorím a vstávam od baru.. Chystám sa k inému baru na opačnom konci klubu, no po chvíli tam príde Pete a za ním Christy.
Nevšimnú si ma a veselo sa bavia. Je neskutočne opitá a jazyk sa jej začína pliesť. Zrazu k nej však zozadu príde nejaký chlap a pobozká ju na krk.
S vypúlenými očami ich sledujem a ona sa zrazu otočí a pobozká ho. Potom jej podá drink Pete a keď mu schmatne svoj drink z ruky, taktiež ho pobozká.
Čo to robí?? Nechápem. Veľká skupinka chlapov okolo nej a ona si tam tancuje, akoby bola nejaká striptérka alebo čo.. Zbláznila sa?
Zrazu som potiahol za tričko odchádzajúceho Peta a ten sa automaticky otočil.
„Čo to preboha robí?“ pýtam sa ho, pričom ukazujem na Christy.
„Baví sa“ odpovedá myknutím plecom akoby nič.
„Veď doslova z nej kričí: vezmite si ma, dnes som vaša!“ rozčuľujem sa.
„Pozri, chce sa odreagovať.. Dnes si ju nahneval a sklamal, tak sa nečuduj..“
„Od kedy sa jej takto zastávaš?“
„A čo sa ty do toho staráš, veď ti je ukradnutá!“
„Prosím ťa, čo ty o tom vieš!“
„To by som mohol povedať aj ja o tebe!“
„Preboha!“ hovorím pri pohľade na Christy. Chlapi okolo nej šalejú a on ich provokuje každým jedným pohybom.
„Nechaj ju!“
„Ouuu, ale tak toto už nie!“ hovorím nahnevane, keď jeden chlap ju chytá jednou rukou za prsia a druhou za zadok.
Pribehnem rýchlo do stredu toho ich „kruhu“ a tomu chlapovi päsťou vrazím do tváre. Všetci na mňa neveriacky hľadia a potom mi zboku niekto vylepí facku.
„Au!“ pošúcham si líce a pred sebou zbadám nahnevanú Christy. Áno, to ona mi práve vrazila.

1 comment:

  1. Zúfalo sa pýtaš: „Ako dostať svojho manžela späť?“ po uplynutí dlhšieho času bez toho, aby sa k vám váš manžel vrátil? Práve teraz ste uviaznutí vo veľmi zúfalej situácii, keď sa vaša myseľ cíti vyčerpaná, zatiaľ čo vaše telo je ochotné ísť do akejkoľvek miery, aby ste dostali svojho manžela späť, prečo sa nedotýkajte kúzla DR EZIZA, ktorého e-mail je :: ezizaoguntemple@gmail.com alebo WhatsApp +2348058228350, aby ste dostali svojho manžela späť do 24 hodín.

    ReplyDelete