02/05/2014

Story of my Life 16

Čaute, čaute! Tak nech sa páči, ďalšia časť, prajem pekný víkend ;).


Sebi
Po rozhovore s Christy som sa cítil hrozne.. Dúfal som, že to presne takto neskončí. No asi som si len niečo nahováral. Brala to len ako nejaký flirt a nič to pre ňu neznamenalo.
Z pláže som doslova utekal späť domov a popravde, bol som úplne mimo. Po ceste som stretol niekoľko známych ľudí, no pozdravil som im len mávnutím ruky. Vôbec som nevnímal svoje okolie a moje myšlienky boli úplne inde. Stále sa mi v hlave ozýval jej hlas, ako mi vravela, že jej na mojom vysvetlení už ani nezáleží a že všetko je v pohode, aj keď ten jej úsmev nebol až taký presvedčivý.
Prišiel som domov, zvalil som sa na posteľ a zakričal som si z plného hrdla do vankúša. Som ja ale idiot. Prečo by to malo byť tento krát inak? Asi som naivný.. Otvorím si fľašu niečoho, čo som našiel v svojej skrinke a napijem sa rovno z fľaše. Raz, dva a potom aj viac krát.. A po pár pohárikoch zrazu začujem klopanie. Jediná osoba, ktorá mi napadla, že to môže byť bola Christy a v podstate bola aj jedinou, ktorú som tam teraz chcel vidieť. K dverám som sa presunul čo najrýchlejšie a prudko som ich otvoril. No osoba, ktorá tam stála mi doslova vyrazila dych. Čakal by som asi hocikoho len nie ju. V tej chvíli som jej mal chuť zavrieť dvere rovno pred nosom a už som to takmer spravil, lenže ona moje úmysly asi vycítila a rukou sa oprela o dvere tak, aby som ich nemohol zavrieť.
„Ahoj, neruším?“ pýta sa, akoby ju to zaujímalo, no aj tak viem, že na odpoveď ani nečaká a vojde si dnu.
„Čo tu zase chceš Diana?“
„Ešte som len prišla a už si na mňa zlý.. Chýbaš mi zlato.“
„Ty mne nie.. Ešte niečo?“
„Mmmm ale, ale.. Niekto tu dnes nemá náladu. Kľudne sa mi môžeš zdôveriť, ak chceš“ hovorí a krúti sa okolo mňa ako nejaký slizký had.
„Daj mi pokoj!“ hovorím skleslo a snažím sa vymaniť z jej zovretia.
„Ale notáák Sebi, viem že aj ja ti chýbam“ rukami mi masíruje chrbát a šepká mi niečo do ucha.
„Nie“ hovorím zaťato, pričom sa musím ovládať. Vie presne, čo na mňa platí a tak si na ňu musím dávať pozor.
„Viem, že ti to chýba“ pokračuje. „Ja ti viem pomôcť, uvoľnil by si sa.. Veď trochu rozkoše nikdy nezaškodí“ rukami mi prechádza po hrudi a akože omylom si dáva dole košeľu.
„Prestaň prosím ťa!“ precedím cez zuby, no ona ma aj naďalej provokuje.
„Viem, že aj ty to chceš. Nebráň sa už toľko“ hovorí, pričom rukami mi zablúdi pod tričko.
A v tom sa to stane! Drzo ma začne bozkávať a mňa privádza k šialenstvu. Tak veľmi nechcem, no nedokážem sa brániť. Cítim sa taký bezmocný, akoby som sa nedokázal ani pohnúť.. To bude asi aj tými pohárikmi, čo som si dal, no po pár minútach som to musel naozaj zastaviť, lebo pred očami som zrazu mal obraz Christy, no nedokázal som si to vysvetliť. Akoby som ju naozaj videl...
„Christy?“ povedal som si sám pre seba, no asi hlasnejšie, keďže to počula aj Diana a tá na mňa len nechápavo pozrela.
„Aká Christy?“ pýta sa ma a ja na ňu zmätene pozriem.
„Diana, ja nemôžem.. Daj mi už konečne pokoj“ zhodil som ju zo seba a konečne som sa trochu vzmužil.
„To ako vážne ma teraz chceš vyhodiť?“ vyvrieskla na mňa.
„Hmmm, áno“ povedal som a v tej chvíli sa na mňa riadne nakričala.
„Si obyčajný chudák“ kričala a ja som jej šiel otvoriť dvere, aby odišla.
„Tak toto ti nedarujem“ hovorí a prejde dverami.
Pozrel som s prevrátenými očami na ňu, no v tom sa mi naskytol ďalší pohľad. Pred dverami mi stála Christy so zmäteným výrazom tváre. Ja bez trička a Diana odišla popri nej  len v podprsenke, keďže bola až taká nahnevaná, že sa ani neobliekla.. Upierala na mňa pohľad a ja som v tej chvíli nevedel, čo povedať.

Christy
Z mesta som šla na najbližší autobus, ktorý mi šiel, len aby som bola u Sebiho čím skôr.
Jediné, čo mám teraz v hlave je on, no popravde ani netuším, čo mu poviem. No isté je, že ho musím aspoň vidieť.
Vystúpila som z autobusu a namierila som si to rovno k nemu. Už som bola takmer uňho, no ešte ma zastavila Charlotte s tým, či som nevidela Peta a ostatných, no len som povedala že nie a povedala som, že sa ponáhľam a tak som od nej zdrhla. Keď som už bola pred Sebiho bytom, zhlboka som sa nadýchla, no zrazu ma niečo zastavilo. Neviem, nepočula som žiadnu hudbu ako zvyčajne, ani nič iné a tak som sa pozrela cez okno, či je vôbec doma. No pohľad, ktorý sa mi naskytol, nebol práve najlepší. Bol doma, no nie sám. Bol tam s nejakým dievčaťom a bozkávali sa.. Rýchlo som sa skryla a zostala som tam stáť ako obarená. Nedokázala som sa ani pohnúť a už som aj chcela odísť, no potom som začula akýsi krik z vnútra a tak som tam predsa len zostala. Bola som ako paralyzovaná. Stála som neďaleko od dverí a po chvíli sa dvere otvorili a okolo mňa prešlo to dievča. No v tej chvíli som zistila, že to nie je len tak nejaké dievča, ale jeho priateľka. Teda bývalá, ako mi tvrdil, no vôbec to tak nevyzeralo.
Bola len v podprsenke a vyzerala dosť nahnevane. Sebi stál v dverách a doslova jej držal dvere, aby mohla odísť. Zrazu ma však zbadal. Len sme na seba pozerali a ja so zmäteným výrazom som nevedela čo mám robiť. On tam taktiež len tak stál, bez trička a díval sa mi do očí, akoby v nich hľadal nejaké vysvetlenie..
„Aaaa-ssii by som mala radšej ísť“ vyhabkala som nakoniec zo seba a otočila som sa na odchod, no v tej sekunde som sa zastavila. Nedokázala som sa pohnúť, akoby som bola prilepená k zemi.
„Christy, jáá.. Nie je to tak, ako si myslíš“ hovorí a ja sa otočím k nemu, tak aby sme si opäť pozerali do očí.
„Vážne? Tak preto som ťa práve videla bozkávať sa s bývalou? To si mi dnes chcel povedať? Že to naozaj bola len letná radovánka?“ pýtam sa už trochu zúfalo, lebo som to už nemohla viac dusiť v sebe.
„Christy.. Jáá.. Čo tu vlastne robíš?“ mení tému a ja neverím vlastným ušiam.
„Ale nič.. Len som ti chcela niečo povedať a porozprávať sa s tebou, no asi to už nemá zmysel, že?“ pokrčím plecami a do očí sa mi hrnú slzy.
„Christy.. Prosím ťa nechoď“ hovorí dosť zúfalo, no ja sa na neho už nedokážem pozerať. Preruším náš očný kontakt a rozbehnem sa preč..
Rýchlo vbehnem k sebe domov a zabuchnem za sebou dvere. Chrbtom sa šmýkam dverami dole a padám k zemi. Slzy sa mi rinú z očí  a cítim sa sklamane.

Takto som si to nepredstavovala..

1 comment:

  1. Anonymous7/10/19 21:24

    Zúfalo sa pýtaš: „Ako dostať svojho manžela späť?“ po uplynutí dlhšieho času bez toho, aby sa k vám váš manžel vrátil? Práve teraz ste uviaznutí vo veľmi zúfalej situácii, keď sa vaša myseľ cíti vyčerpaná, zatiaľ čo vaše telo je ochotné ísť do akejkoľvek miery, aby ste dostali svojho manžela späť, prečo sa nedotýkajte kúzla DR EZIZA, ktorého e-mail je :: ezizaoguntemple@gmail.com alebo WhatsApp +2348058228350, aby ste dostali svojho manžela späť do 24 hodín.

    ReplyDelete