29/12/2012

Never say Never47


Jess

Keď nám chalani povedali, že každého z nás počuli, trochu som znervóznela, lebo aj keď som bola so svojim výkonom celkom spokojná, nevedela som, či sa to páčilo aj im.. No keď som sa o tom s nimi neskôr rozprávala, povedali mi, že som bola skvelá a tak mi odľahlo, že som nesklamala! Chalani obišli všetkých a keďže si ma nechali nakoniec, počas čakania na nich som sa zatiaľ rozprávala  s Jenifer, ktorá mi prišla ako super baba a dobre som si s ňou rozumela..
„Nemôžem uveriť, že tu sú“ vravela mi nadšene.
„Ani ja“ uškrnula som sa sama pre seba.
„Harry vyzerá ešte lepšie ako na fotkách..“ pokračovala.
„Hmm.“
„Myslíš, že je naozaj taký sukničkár ako sa o ňom všade píše?“ pýtala sa ma na čo som jej mohla kľudne odpovedať.
„Nie, Harry taký nie je.. Je to fajn chalan“ povedala som s úsmevom.
„A ako to ty môžeš vedieť?“ pozrela na mňa prekvapene.
„Lebo ho poznám“ zasmiala som sa a vykročila som ku chalanom, ktorí už išli za mnou.
So všetkými som sa šťastne vyobjímala a keď som prišla k Niallovi, nečakane ma pobozkal. Trošku som zaváhala, že na nás každý pozerá a zase budú reči, ale potom mi došlo, že mi to môže byť jedno..
Richard nám neskôr oznámil, že sem máme prísť pozajtra o rovnakom čase a keďže sme už potom mohli odísť, šla som sa ešte rozlúčiť s ostatnými.. Keď som však kráčala k nim všetci do jedného sa na mňa uškŕňali a ja som sa na ich pohľadoch len zasmiala.
„Ako to, že sa s nimi poznáš?“ opýtala sa Jenifer.
„A Niall sa takto bežne bozkáva s dievčatami?“ zahrnuli ma otázkami.
Pozrela som sa teda na chalanov, ktorí ma čakali pri dverách a zasmiala som sa.
„Poznám sa s nimi, lebo chodím s Niallom a zoznámili sme sa už dávnejšie, keď boli na Slovensku“ zhrnula som to v jednej vete.
„Páni! To ti teda závidím.. A nezoznámiš ma bližšie s Harrym?“ pozrela na mňa prosebne Jenifer no ja som sa len rozosmiala.
„Majte sa“ objala som sa so všetkými a s úsmevom som odišla za chalanmi.

„Klasika“ povedala som, keď sme si to namierili do McDonaldu na žiadosť väčšiny.
„Máš s tým nejaký problém láska?“ opýtal sa ma Niall a všetci sme sa na ňom zasmiali.
„Nie drahý“ dala som mu pusu, čím so ho tak trochu umlčala a potom sa už len pousmial..
„Som rád, že sa opäť vidíme chlapci“ povedal s úsmevom ocko, ktorý šiel s nami a  po ceste sa na nás dobre zabával.. Ja som mu vyrozprávala, ako bolo v štúdiu + chalani pridali pár svojich poznatkov.. Boli sme radi, že sme opäť všetci spolu, lebo nám to pripomenulo večer, keď boli chalani u nás doma v Bratislave  po ich koncerte.. Teda až na to, že nám tu teraz chýbala mamka a Tracy.

Poobedie zbehlo neskutočne rýchlo a po tom, ako sme sa boli najesť sme chalanov zavolali k nám domov, aby sa zoznámi aj s babkou a dedkom.. No keď sme dorazili domov, čakalo nás nemilé prekvapenie.. Pred našim domom stála sanitka a my sme rýchlo vybehli z auta, aby sme zistili, čo sa to u nás deje..
Vbehli sme teda rýchlo dnu, chalani tiež vystúpili z auta a uvideli sme babku, ako leží na nosítkach a rýchlo ju odnášajú do sanitky.
„Oci, čo sa stalo?“ opýtal sa vystrašene ocko dedka, ktorý mal slzy v očiach a díval sa na babku, ako ju odnášajú..
„Ja ani neviem.. Pozerali sme telku a keď išla po koláč, začul som zrazu pád.. Nevedel som čo sa deje, pribehol som teda k nej, no ona nereagovala a tak som rýchlo zavolal do nemocnice a oni poslali sanitku“ povedal a zlomil sa mu hlas.
„To bude v poriadku dedko.. Poď ideme za sanitkou do nemocnice“ objala som ho a so slzami v očiach som vyšla z domu. Dedko šiel ešte po nejaké veci hore do spálne, ocko mohol ísť v sanitke s babkou a tak my s dedkom pôjdeme jeho autom.
„Čo sa stalo?“ pribehli ku mne chalani, keď som vyšla von a Niall ma hneď objal.
„Ani neviem.. Babka vraj odpadla, no ešte nevieme presne čo jej je.. Ideme s dedkom za ňou do nemocnice, ocko ide v sanitke s ňou..“
„Idem s tebou“ povedal rozhodne Niall a chalani prikývli, že aj oni.
„Ďakujem“ objala som ho a hlavou mi prúdili tie najstrašnejšie scenáre..
„Nesmiem na to myslieť, bude to fajn!“ presviedčala som v duchu samú seba a snažila som sa ukľudniť.
Dedko zamkol dvere, vyšiel von a trochu zmätene pozrel na chalanov.
„To ti vysvetlím potom“ povedala som mu a všetci sme nastúpili do auta s tým, že Louis išiel s nami. Chcel ísť Niall, no keďže jedine on vie, kde tu je nemocnica, nemohol a chalanov bolo v aute 5 tak sme Louisa vzali  s nami, keďže sme boli v aute len dvaja a ja som potrebovala podporu.
Narýchlo som teda zoznámila aspoň dedka s Louisom a potom už celou cestou do nemocnice vládlo v aute ticho. Louis ma po chvíli podporujúco objal a ja som si položila hlavu na jeho rameno.
 „To bude dobré“ zašepkal mi a ja som len prikývla, hoci som sa o babku veľmi bála.

Po príchode do nemocnice sme hneď zistili, kde ju preniesli a stretli sme sa tam aj s ockom, ktorý tam už netrpezlivo prešľapoval.
„Tak ako?“ opýtala som sa ho hneď ako sme prišli a pozrela som sa do izby, kde ležala babka a okolo nej lekár a sestričky.
„Teraz k nej prišiel doktor a zisťuje, či je v poriadku no ešte stále sa neprebrala a myslím, že ju budú musieť odniesť aj na nejaké vyšetrenia..“
„Jess!“ pribehol Niall a zovrel ma v objatí. „Neboj sa, bude to fajn!“ opakoval úpdporujúco.
„Niall, bojím sa.. Čo ak..?“ začala som a z očí sa mi skotúľalo pár sĺz.
„Žiadne čo ak! Nemôžeš myslieť na to najhoršie Jess..“
„Ja viem.. Pani Jacksonová je silná žena, ona to zvládne“ ukľudňoval ma Niall a tak som sa snažila myslieť pozitívne..
Aj sa mi to celkom darilo, no potom prišiel doktor a povedal, že babka bude musieť ísť na operáciu a to moje pozitívne myslenie zničilo..
S ockom a dedkom sme si vymenili pohľady a ja som sa zosunula na stoličku..
„Bude to fajn, bude to fajn“ opakovala som si nahlas stále dookola a Niall ma len ticho objal.
Pred sebou som mala zrazu babkinu usmiatu tvár, jej radosť, keď nás uvidela na letisku a to, ako sme sa rozprávali v mojej izbe o tom, že sa jej tam kedysi ocko skrýval.. Nepočula som, čo doktor hovoril, lebo už keď som počula slovo operácia, prišlo mi nevoľno, no asi to bude niečo vážnejšie, keď potrebuje operáciu..
Keď som sa však trochu neskôr rozprávala s ockom, nech mi povie, čo jej je, povedal niečo, čo som však nechcela počuť- vnútorné krvácanie.. 


5 comments:

  1. o my godness ... krasa :-)

    ReplyDelete
  2. ahoj.. ak budem mať čas, tak si to pozriem ;)

    ReplyDelete
  3. fuuu nadherna...som normalne az mimo ostala..dufam ze vsetko dobre dopadne,vzdy sa neviem dockat kym pridas novu a tesim na dalsiu -N

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, bol to taký momentálny nápad, lebo som už nevedela ako ďalej.. ;)

      Delete