03/07/2012

47 - Maybe yes


Ahojté! Chcem sa vám poďakovať za prekročenie 10 000 návštev... THANK YOU SO MUCH! :-*****


HARRY
Počas výletu v Jersey som sa snažil vyhýbať Kate a keď sa ma pýtala, čo to so mnou je, odpovedal som, že nič a rýchlo som sa niekde zašil.. Viem, že keby som sa s ňou začal dlhšie rozprávať, hneď by sa ma pýtala na to, čo som jej chcel povedať hneď v prvý deň pri bazéne.. No, už som sa o tom nechcel rozprávať. Proste to nedokážem a bodka! Nedokážem jej povedať, ako veľmi mi na nej záleží..

Po príchode späť do New Yorku sme sa s babami dohodli, že zorganizujeme menšiu žúrku u nich, niečo ako Welcome party, no mne sa tam dnes vôbec nechce ísť!
„Harold, zdvihni ten svoj lenivý zadok a ide sa!“ zvýšil na mňa hlas Louis, keď som zaprotestoval, že ja nikam nejdem.
„A načo tam pôjdem?“
„Nato, aby si sa trochu odreagoval!“ prekrútil očami Loui.
„Ako poznám baby, určite vymysleli niečo šialené!“ povedal som si pre seba, no asi trochu hlasnejšie, než som chcel.
„To si píš, že to bude šialené!“
„Hazza, ideš a bodka!“ zavelil Niall a všetci okrem Liama a mňa odišli z bytu.
„Od kedy si sa zaľúbil do Kate, nie je s tebou skoro žiadna sranda!“ poznamenal Liam.
„Všakže, tu nemusím počúvať tú tvoju prednášku?!“ povedal som zmučene.
„Budeš musieť, ak nepôjdeš.. Noták, aspoň sa trochu zabavíš!“
„Ste strašní!“ povedal som mrzuto a odpochodoval som von z bytu.

„OMG!“ povedal som, keď sme sa s babami vítali vo dverách a ja som zbadal tie crazy ozdoby. Všade boli samé balóny, svetielka, veľa jedla a pitia...
Na začiatok nám dievčatá vymysleli karaoke, čo bolo dosť funny, pretože sme spievali aj našu pesničku „What makes you beautiful“ a baby spievali s nami. Popri tom sme stihli aj tancovať a musím uznať, že dievčatám to ide úžasne a majú super hlasy!
„Mali by začať spievať...“ pomyslel som si.
Asi po hodinovom spievaní a tancovaní, sme sa konečne hodili na zem a len tak sme kecali, keď vtom Kate chcela niečo povedať..
„Takže, ďalšia hra, ktorú sme si pre vás, teda aj nás pripravili sa volá..“
„Fľaša“ vykríkli všetky 3 naraz a my sme len neveriacky prekrútili očami.
„To snáď nemyslíš vážne“ povedal Liam.
„Myslím to smrteľne vážne Liam.. Ale budeme to hrať na pravdu alebo čin.“
„Tak v tom prípade nehrám“ povedal som a chcel som sa postaviť, no Louis ma hneď strhol za tričko späť.
„Ale noták, bez teba to nebude ono“ povedala mi Kate a hodila na mňa psie očká.
„Neznášam ťa“ vyplazil som jej jazyk a urazene som si prekrížil ruky na prsiach.
„Vďaka“ povedala ironicky.
„Môžeme začať“ zakričala Emily a roztočila fľašu, ktorá ukázala na Nialla. Chudák Niall, musel spraviť striptíz a baby mu pustili pesničku „I am sexy and I know it“! Začal som sa z neho šialene smiať, pretože sa poriadne odviazal a skončil len v boxerkách! Dokonca sme mu do úst pchali kúsky pizze až sa Nialler začať dusiť a tak sme to radšej predčasne ukončili :D..
„Tak poďme ďalej“ vravel Louis a roztočil fľašu, ktorá tento krát ukázala na Kate.
„Tak to som zvedavá čo vymyslíš mrkvičiak“ zasmiala sa Louis sa na ňu zákerácky pozrel.
Fakt som zvedavý, čo vymyslí!
„Minimálne 3 minúty sa budeš bozkávať s Haroldom“ povedal s úsmevom a s Kate sme si vymenili pohľady..
„Ja ťa asi zabijem Louis!“ povedal som mu nahnevane!
Prečo mi to robí?? Vie, že keď ju začnem bozkávať, tak sa asi neudržím..!
„Fajn“ povedala zrazu Kate a všetci sme na ňu prekvapene pozreli. Myslel som, že bude protestovať, no ako sama povedala, je to len hra..
 „Len kľud Harry“ upokojoval som sa, keď som sa presadil a sadol som si vedľa nej.
„OK“ povedal som bolestivo. Na jednej strane by som sa s ňou najradšej bozkával stále, no na tej druhej si tým ublížim sám, lebo ja ju milujem a ona mňa nie..
„Stopujem vám to“ povedal Louis a obaja sme si pozreli do očí. Chytil som jej hlavu do svojich rúk a  ona si svoje ruky obmotala okolo môjho krku a pomaly sme sa k sebe naklonili..
Naše pery sa spojili a začali sa najúžasnejšie chvíle, na ktoré som tak dlho čakal.. Cítil som jej dych, dotýkal som sa jej hebkej pokožky a ona si svoje ruky vplietla do mojich kučier. Ach, keby vedela, že sa teraz cítim ako v siedmom nebi, keby vedela, ako úžasne sa vie bozkávať a ako sladko chutia jej pery...
No po chvíli, som si uvedomil, že to musím zastaviť! Nie kvôli mne, ale kvôli nej.. Ubližujem tým sebe a možno aj jej. Hoci to bol krásny, no chvíľkový pocit, musím sa odtiahnuť!

„Chce viac“ začudoval som sa, keď sa odo mňa nevedela odtrhnúť a skoro sa na mňa zvalila, keď som ju prestal bozkávať..
„Prepáč..“ zašepkal som jej a ona sa len usmiala.
„To nič“ pošepkala mi.
„8 minút!“ zasmial sa Louis.
„Čože?“ opýtali sme sa ho naraz neveriacky.
„Že ste sa bozkávali 8 minút mrkvičky..“
„A prečo si nás nestopol po troch minútach?“ vyčítal som mu nahnevane! Nie, žeby sa mi to nepáčilo, práve naopak, no Kate sa to asi nebude páčiť...
Kate roztočila fľašu, ktorá tento krát ukázala na mňa. Vybral som si radšej pravdu, keďže som nechcel riskovať nejakú stupid úlohu.
„Nepáčilo sa ti to?“ dostala zo seba a ja som sa na ňu nechápavo pozrel.
„Čo či sa mi nepáčilo?“ opýtal som sa, no veľmi dobre som vedel, čo tým myslí.
„Bozkávanie so mnou. Páčilo sa ti to alebo nie?“ opýtala sa opatrne a ja som uhol pohľadom. Nemôžem sa na ňu pozerať, lebo sa cítim trápne.. A ona sa ma to pýta len tak?! Akoby sa nič nedialo a pritom ja dobre viem, že má sklamaný tón hlasu. Veď ju už poznám...
„Kate, ja...“ začal som, no v polovici vety sa mi zlomil hlas.
„Tak sa vykokci“ vybuchla zrazu.
„Úprimne? Áno, páčilo.. Viac než by malo“ priznal som a ona tam zostala ticho sedieť.
Nevedel som, čo mám teraz robiť a preto som sa postavil a odišiel som. Hnevali ma všetky tie pohľady, ktoré na nás dvoch šokovane no zároveň pobavene pozerali..
Vyšiel som na chodbu a sadol som si na schody pri výťahu..
Nechcem teraz nikoho vidieť a najradšej by som tento večer vymazal z hlavy..
„Harry, si v poriadku?“ opýtala sa neisto Kate a sadla si vedľa mňa. Načo za mnou prišla??!
„Prepáč, ja.. Musel som..“ začal som a po tvári mi začali stekať slzy.
„Nemáš prečo plakať“ povedala mi a ticho ma objala. Najradšej by som ju už nikdy nepustil..
„Kate?“ pozrel som na ňu a vedel som, že toto je moja posledná šanca! Prosím, len nech mi to nikto neskazí! Teraz alebo nikdy..
„Áno?“ opýtala sa neisto.
„Milujem ťa“ pozrel som na ňu a čakal som na jej reakciu.
No reakcia bola dosť prekvapivá, pretože sa ku mne znova naklonila a pobozkala ma.
„A teraz čo??“ behalo mi hlavou. Som zmätený a neviem prečo ma znova pobozkala.. Žeby z ľútosti?? Alebo ma má naozaj rada??
„Čo to robíš?“ odtiahol som sa a ona na mňa vyvalila oči.
„Ja ťa už fakt nechápem“ povedala mi..
„Nemusíš ma bozkávať z ľútosti“ povedal som a ona na mňa šokovane pozrela.
„Z ľútosti??“ zopakovala a postavila sa.
„Počkaj, ja som to tak nemyslel Kate! Ja len neviem, čo si o tom mám teraz myslieť.“ vravel som jej v snahe zadržať ju.
„Nechaj to tak Harry.. Vieš, práve som si uvedomila, prečo si ku mne bol vždy taký milý, prečo si sa o mňa vždy staral a aj to, že som po celý ten čas bola ako slepá a ani som nepomyslela na to, že aj ja k tebe niečo cítim..“
„To vážne?“ prerušil som ju, no ona ma rýchlo zmrazila pohľadom.
„Hej.. No musím si to teraz nechať  trochu uležať v hlave.. Nemôžem ti povedať, že aj ja teba, lebo to by som asi klamala.. Viem, že si na mňa už čakal dosť dlho a určite pre teba nebolo jednoduché, povedať mi čo ku mne cítiš, no teraz naozaj neviem, čo ti mám povedať.. Prepáč..“
„Snáď to nejako prežijem“ povedal som a nahodil som krivý úsmev.
„Predo mnou sa nemusíš pretvarovať“ odhalila ma hneď a ja som znova nahodil  smutný face.
„Si úžasný Harry!“ povedala po chvíli, tuho ma objala a dala mi pusu na líce.
Pozrel som zlomene na ňu a ona so slzami v očiach odišla späť do bytu. Díval som sa na ňu ako odchádza a sľúbil som si, že toto určite nebude koniec! Nevzdám sa jej.. Veď sama povedala, že ku mne niečo cíti, len si to ešte musí ujasniť a preto ešte budem bojovať..

KATE
On ma miluje!! Tieto slová mnou doslova otriasli a ja som v tej chvíli nevedela, čo mám robiť/povedať.. A keď mi Harry povedal, že som ho pobozkala len z ľútosti, na jednej strane som absolútne nesúhlasila, no na tej druhej to bola aj pravda. A zároveň som tým trochu chcela zabudnúť na Nicka.. Chcela som zažiť aj iné bozky než Nickove... Tak trošku som to aj využila, no počas nášho bozkávania sa stalo čosi neočakávané.. Chcela som ho bozkávať a nemala som chuť prestať, v bruchu som pocítila motýle a nechcela som ho opustiť.. A keď som ho tam uvidela plakať, nemohla som odolať.. Či k nemu niečo cítim? Áno! Len si to po dnešku musím nechať uležať v hlave a potom sa uvidí..
Keď som vbehla späť do nášho bytu, všetky pohľady sa upreli na mňa a ja som sa len ticho posadila k ostatným. Čakali čo poviem, no keďže som bola ticho, začali sa vypytovať.
„Je Harry v poriadku?“ opýtal sa Liam.
„Vlastne ani neviem“ povedala som neprítomne.
„Akoto, že nevieš? Nebola si teraz s ním?“ opýtala sa Em nechápavo.
„Bola som s ním, no bolo to  také... divné!“
„Prečo divné?“ vyzvedali.
„Pretože mi povedal, že ma miluje!“ dostala som zo seba a všetci zrazu šťastne vykríkli.
„No konečne“ povedal Louis a tľapli si so Zaynom rukami.
„Tak počkať! Vy všetci ste o tom vedeli a nič ste mi nepovedali??“ pýtala som sa neveriacky.
„Harry nám to zakázal povedať.. Vraj ti to povie sám.. No odhodlával sa už tak dlho... A konečne to zo seba dostal...“povedala Em.
„A ako dlho to už viete?“ opýtala som sa, hoci odpoveď som radšej počuť nechcela..
„Už od vtedy, čo sme dali dokopy Zayna a Emily“ povedala neisto Suzie a ja som na nich vyvalila oči.
„Tak dlho???“ povedala som urazene a odišla som do svojej izby..





4 comments:

  1. wau... ty to inak zabíjaš.. umrem z teba.. chcem dalsiu prosím

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ďakujem :D... ďalšia asi až zajtra :)

      Delete
  2. Anonymous4/7/12 14:31

    Milujem teba, tvoju fantáziu, tento príbeh.... Super... Rýchlo ďalšiu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooow! Ďakujeem :-* Ďalšia asi až zajtra ;)

      Delete