12/05/2012

24 - Odhalenie


Ahojte kočeny :)! Chcela by som vás o niečo poprosiť.. So sestrou som sa stavila, že do zajtra dám 3800 návštev a teraz mám 3530 :D.. Takže ak by sa vám môj príbeh naozaj páčil, prosím zdieľajte ho, odporúčajte ho kamoškám/kamošom.. Nechcem prehrať a vy ste úžasné/ý a ja verím, že to spolu dokážeme! Ďakujem a enjoy new part :-**


Nečakali sme dlho a prišla Emily.. Pribehla k nám tak rýchlo, že sme ani nestihli postrehnúť, kedy sa k nám postavila..
„Ahoj Suzie“ povedala Em naradostene, keď nás zbadala stáť pred dverami. „Konečne si prišla, už sme sa ťa nemohli dočkať“ zasmiala sa Em a ja s ňou..
„Ahoj Emily! Veď aj ja som sa už na vás tešila.. A konečne som tu!“ povedala Suzie a objali sa.
„Konečne mám svoje dve najlepšie kamošky pri sebe. A naraz! Kto by to bol povedal?“ zasmiala som sa 
a všetky tri sme sa objali..
„Dúfam, že máš kľúče Em“ povedala som jej zo žartu..
„Huups!“ povedala a ruku si priložila pred ústa..
„To nemyslíš vážne!“ škaredo som sa na ňu pozrela..
„Máš pravdu, nemyslím“ zasmiala sa bezsstarostne.
„Ty si trdlo“ povedala som jej so smiechom.
„Už som zvedavá na ten váš byt.. Kate mi vravela, že je rozprávkový..“ vravela Suzie.
„Veď uvidíš a môžeš to posúdiť aj sama“ žmurkla som na ňu a Em odomkla dvere v byte.
„Tak vitaj v New Yorku, v našom letnom sídle“ zasmiala sa Emily a vošli sme dnu.
„Páni“ povedala Suz po krátkej chvíli..
„Páči sa ti?“ opýtala som sa jej s úsmevom. Spomenula som si na náš prvý deň, keď sme sem vošli.. Taktiež sme nemali slov, pretože tento byt je naozaj nádherný..
„Či sa mi páči? Je nádherný“ povedala s úžasom Suzie.
„Tak to sme radi.. Poď ukážem ti tvoju izbu..“ potiahla ju Em za ruku a ja som ich nasledovala.. Jednu izbu sme mali v byte voľnú, tak sme si povedali že keď príde Suzie, bude jej.. Vošli sme do priestrannej izby a Suzie si tam položila kufre..
„Ďakujem vám“ povedala s úsmevom od ucha k uchu a zase sme sa skupinovo objali :).
„You are welcome“ povedali sme s Em naraz a zasmiali sme sa na našej zohranosti.
„A cíť sa tu ako doma“ dodala som.
„To určite budem“ zasmiala sa Suz.
„Navrhujem, aby sme večer išli osláviť Suzin príchod, čo poviete?“ opýtala sa  nás Emily.
„Super nápad Em.. Mohli by sme ísť do klubu, v ktorom sme boli minule“ navrhla som.
„Jasné, tam bolo super..“
„Ja sa prispôsobím“ zasmiala sa Suzie.
„Tak je to na tebe Suz.. Ak si unavená alebo sa ti nikam nechce ísť, tak kľudne povedz.. Môžeme ísť aj zajtra“ uškrnula sa na ňu Em.
„Stretnutie s vami ma nakoplo takou energiou, že by som ani nezaspala“ zasmiala sa. „Takže súhlasím s vašim návrhom. Večer sa ide oslavovať“ povedala nadšene a všetky tri sme skríkli od šťastia..

 O 2 hodiny neskôr
„Môžem?“ zaklopala som na Suzine dvere..
„Jasné.“
„Čo robíš?“ vošla som do izby a sadla som si na jej posteľ..
„Vybaľujem“ uškrnula sa.
„Pekné šaty“ povedala som jej, keď si ich vyberala z kufra.
„Ďakujem“ usmiala sa Suzie.
„Čo si večer oblečieš?“ opýtala som sa jej.
„Ani neviem.. Máš nejaký nápad?“ opýtala sa so smiechom.
„Počkaj, musím preskúmať terén“ zasmiala som sa a už som sa jej prehrabávala v skrini.
„A čo tak toto tričko a rifle?“ navrhla som jej.
„Vyzerá to dobre“ povedala pochvalne Suzie.
„A k tomu si obuj čierne kotníkové čižmy.“
„A dám si ešte čiernu šatku, okuliare.. A vezmem si aj sako, lebo večer už bude chladnejšie..“
„Sme zohraté ako vždy“ zasmiala som sa na nás.
„To je jasné!“ zasmiala sa Suzie..
„Som rada, že si tu“ povedala som s úsmevom.
„Veď aj ja som rada.. Chýbala si mi.“
„Veď aj ty mne.“
„Ale ty mne viac“ zasmiala sa Suzie.
„Tak s týmto jednoznačne nesúhlasím“ zasmiala som sa.
„Veď ty s tým ani nemusíš súhlasiť! To je „krutá“ pravda.“
„Tak určite.. Každý má svoju pravdu, že?“ zasmiala som sa.
„Poď sem ty dilino“ povedala som smiechom Suz a objali sme sa..
„Idem sa už pripraviť..“ povedala som po chvíli..
„Aj ja sa už asi idem prezliecť“ skonštatovala Suz..
„Tak fajn, o 15 minút odchádzame“ povedala som jej s úškrnom a odišla som do svojej izby.

„A kedy ma zoznámiš s tým svojím Nickom?“ opýtala sa ma Suzie, počas cesty taxíkom.
„Neviem.. Ponáhľa to?“ zasmiala som sa.
„Jasné, že hej! Veď som ti ho ešte neschválila“ zasmiala sa.
„V podstate ani ja som ti ho ešte neschválila“ pripojila sa Emily do rozhovoru.
„To je spiknutie!“ zasmiala som sa..
„Nevyberieš si“ zasmiali sa na mne a tľapli si spolu..
„Takže kedy?“ opýtala sa ma ešte raz Suzie..
„Zajtra?“ povedala som deň, ktorý ma napadol ako prvý..
„A nepríde dnes?“ povedala sklamane Suz.
„Teraz znieš, akoby si mi ho chcela prebrať.. Asi si na teba dám pozor“ uškrnula som sa na ňu.
„Ale prestaň, to nie je môj štýl“ zasmiala sa.
„Dnes máme babskú jazdu, takže si ju užijeme v trojici.“
„Súhlasím“ povedala Emily a tým sme zakončili túto tému..

V klube
„Viete, že tu dnes bude koncert?“ opýtala sa nás Emily nadšene, keď sa k nám vrátila na tanečný parket.
„Ako vieš?“ opýtala som sa jej.
„Vravel mi to barman.. A neuveríš aká skupina..!“
„Bojím sa čo povieš“ uškrnula som sa.
„One..“
„Direction?“ dopovedala som zarazene.
„Ako vieš?“
„Domyslela som si a viem ti čítať myšlienky“ zasmiala som sa..
Suzie sa na mňa usmiala a ja som pochopila, čo mi tým chce naznačiť.. Jasné, že tu bude aj Harry.. A ja som ešte nejak nestihla povedať Emily, že sa s ním poznám.. A jaj..
„Ty sa netešíš?“ opýtala sa ma zvedavo Em, čím ma vytrhla z rozmýšľania..
„Jasné, že sa teším“ povedala som jej úprimne..
„Ale nevyzeráš tak..“ povedala skleslo Em.
„Em.. Ja.. Musím ti niečo povedať“ vykoktala som zo seba..
„Čo sa deje Kate?“ opýtala sa zvedavo..
„Ide o to, že...“ začala som, no v tom sa na pódiu objavili chalani z 1D a Em začala skákať od radosti, že ich znovu vidí..
„Asi jej to poviem neskôr..“ pomyslela som si a začala som spievať s ostatnými..
„Suzie, predstavujem ti One Direction“ zakričala som jej a ona sa rozosmiala.
„Konečne ich vidím naživo aj ja“ skonštatovala s úsmevom.
Počas ich koncertu, som sa snažila nepozerať sa na Harryho, no akosi mi k nemu stále utekalo oko :D..
„Nepozeraj sa tak lebo budeš škúliť“ smiala sa zo mňa Suzie a ja som ju buchla do ramena..

„Úžasný koncert“ povedala Em, keď sme si sadli k baru..
„Tak ako každý ich koncert“ povedala som s úsmevom
 „Veď hej..“ súhlasila so mnou a odpila si zo svojho miešaného drinku.
„A čo si mi to chcela povedať?“ opýtala sa ma a ja som začala hľadať správne slová..
„Em, ja..“
„Kate? Ahoj, čo ty tu?“ prerušil ma známy hlas a ja som sa ani nepohla..
Emily sa otočila a potom sa na mňa nechápavo pozrela. Kráčal k nám Harry Styles s úsmevom od ucha 
k uchu..
„Ahoj Harry“ povedala som mu a Em na mňa vypleštila oči..
„Prišla som so Suzie a tuto Em..Chceli sme osláviť Suzin príchod..“
„Tak to je super.. A kde máš Suzie?“ opýtal sa a neprestal sa usmievať..
„A vieš, že ani neviem?“ zasmiala som sa..
„Inak toto je Emily a toto je Harry“ povedala som im a pri podaní ruky, jej dal Harry rýchlu pusu na líce.. Chudáčik Emily, nepovedala ani slovo, len tam šokovane sedela a udivene na mňa pozerala..
„Čau Suzie“ pozdravil jej Harry s úsmevom, keď k nám prišla.
„Ahoj“ povedala s úsmevom a Emily na nás pozerala zvláštnym pohľadom.. Bol to pohľad v ktorom sa miešal smútok, sklamanie, nechápavosť... Mala som jej to povedať skôr..
„Tak ako sa vám páčil koncert?“ opýtal sa nás Harry.
„Boli ste úžasný ako vždy“ povedala som trochu zahanbene.. Emily sa postavila a odkráčala von z klubu..
„Prepáč Harry.. Musím ísť za ňou.. Pekný večer.. Suzie budeš tu?“ opýtala som sa jej smutne.
„Utekaj za ňou“ povedala mi, lebo chápala, čo sa tu deje.. No Harry na nás nechápavo pozeral a nevedel, čo sa deje..
Vybehla som von za Em, no nikde som ju nevidela.. Prešla som cez cestu kde bol malý park a tam som zbadala osobu, schúlenú v klbku a hneď som vedela, že to je ona..

Kate
 Suzie
 Emily

No comments:

Post a Comment