15/04/2012

9 - Športovkyne


Hiii :). Dnešná časť je trošku (viac) športová a pri jej písaní som sa dosť nasmiala. Teda hlavne na našich dialógoch s Emily :D. Skutočná "Em" síce tenis veľmi nehrá, ale tak v tejto story je možné všetko :D. Dúfam, že sa bude páčiť..Takže zdieľajte, komentujte, čítajte! Enjoy :-*


Na ďalší deň som sa rozhodla, že budem len tak leňošiť pri telke. Emily sa ku mne pridala a tak sme si konečne pozreli celý film The Vow. Veľmi sa nám páčil a aj Channing Tatum bol skvelý :D. Keď sme ho dopozerali, začalo ma nudiť len tak sedieť pri telke.
„Em?? Poďme niekam“ povedala som jej s úškrnom.
„A kam chceš ísť? Nechce sa mi ísť na žiadne dlhé prechádzky a ani sa mi nechce behať po obchodoch.. Dnes som akási lenivá“ skonštatovala Em.
„Hmm.. Už viem! Chodíme predsa na ŠPORTOVÉ gymko, tak tu len tak neseďme a poďme si zabehať alebo si poďme zahrať basket..“
„Veď ty neznášaš behanie, teda ak nepočítam behanie po obchodoch“ zasmiala sa.
„Tak áno to je tiež pravda“ zasmiala som sa aj ja.
„A basket? Veď sme len dve.“
„A čo keď stretneme na ihrisku nejakých fajn chalanov? Si free, tak sa pozoznamuješ áá...“
„Nie ďakujem, nechcem chodiť so žirafou“ prerušila ma a obidve sme vybuchli od smiechu.
„Veď nie všetci basketbalisti sú AŽ taký vysoký.“
„Tak potom to budú černosi“ povedala s úškrnom.
„Veď malí černoškovia sú zlatí“ smiala som sa.
„Ty si fakt trúba“ povedala Em.
„Tak si poďme zahrať tenis, milujem ten šport.“
„Konečne rozumný nápad Kate, hoci ja ho až tak nemilujem, ale čo pre teba nespravím?!“ zasmiala sa. 
„Ale je tu jeden háčik“ dodala.
„Aký?“ opýtala som sa.
„Nemáme rakety ani loptičky ty tenistka.“
„A to je problém? Určite bude pri kurtoch nejaká požičovňa...Tak nevymýšľaj a poď ty lenivec“ ťahala som ju za ruku z gauča.
„Tak fáájn, veď už idem“ povedala a konečne sa postavila.
Rýchlo sme si obliekli kraťasy, tričká, šiltovky, obuli botasky a vzali ruksak. Vlasy do copu a môžeme ísť.
„Nezabudni zobrať vodu“ kričala zo svojej izby Emily.
„Jasné už ju mám v taške.“
„Tak fajn, už som tu, ideme?“ pricupkala ku mne Em a hneď otvárala dvere.
„Ideme“ povedala som súhlasne a už sme zamykali dvere od bytu. Em stála pri výťahu a ja som sa na ňu kyslo pozrela.
„To nemyslíš vážne!!“ povedala som jej.
„Čo nemyslím vážne?“ nechápavo na mňa pozrela.
„Ideme športovať a ty nevieš zbehnúť pár schodov? Nebývaš na 10-tom poschodí“ povedala som jej 
s úškrnom.
„Jémine, od rána si sa nejako naštartovala, nezdá sa ti?“ podpichovala ma..
„Áno, aj mne sa zdá...A kto bude posledný vonku, kupuje najbližšie zmrzlinu“ vyplazila som jej jazyk a utekala som po schodoch.
„Hééj, to nie je fér!“ kričala po mne.
No keď som vyšla von, Emily tam už stála. Vyvalila som na ňu oči a ona sa rozosmiala.
„To, to ako? Veď si ma ani nepredbehla na schodoch..“ koktala som a udivene som na ňu pozerala.
„Výťah, miláčik“ povedala a rozosmiala sa ešte viac.
„Vidím, že máme maxi rýchly výťah.“
„To si teda píš!“ povedala s vážnou tvárou, no hneď ako videla môj výraz, zase sa rozrehotala.
„Už som sa zľakla, že si sa cez noc stala Spidermankou :D“ dodala som.
„Skôr Spiderwomankou“ opravila ma a obidve sme sa rozosmiali tak, že všetci okoloidúci, ktorí sa na nás pozerali a počúvali nás sa začali smiať tiež!
„Poďme už“ povedala som jej, keď sme po 5tich minútach ešte stále stáli pred barákom.
Asi 15 minút od nášho bytu boli tenisové kurty, ktoré sme si na našej minulej prechádzke vyhliadli a vraveli sme, že si niekedy pôjdeme zahrať. Keď sme tam konečne prišli, na dvoch kurtoch sa už hralo a jeden bol voľný..
„Ako pre nás“ povedala som s úsmevom. Tenis som už vééľmi dlho nehrala a tak sa veľmi teším, že si 
po dlhšom čase zahrám.
„Aha, tam bude asi požičovňa“ ukazovala Emily na menší domček, ktorý bol hneď vedľa kurtov. Vošli sme teda dnu a požičali sme si 2 rakety a pár loptičiek..Zaplatili sme a už sme utekali ku kurtom. Na vedľajšom kurte hrali dve dievčatá, možno v našom veku a na ďalšom kurte dvaja chalani pri ktorých stál nejaký chlap, mohol mať okolo 40-tky. Pravdepodobne to bol ich tréner, lebo som si v požičovni všimla, že je tu aj tenisový klub. Išlo im to dosť dobre.. S Em sme sa najprv trošku rozohrali a potom sme začali hrať 
na body..
„Takže hráme 2 sety?“ spýtala sa ma Emily.
„OK, môže byť“ odpovedala som jej a strihli sme si o podanie. Vyhrala som a začínala som podávať. Išlo mi to dosť dobre nato, že som tenis nehrala už asi pol roka. Snažila som sa čo najviac sústrediť na hru a behala som za každou loptičkou. Prvý set som prehrala a v tom druhom bol stav 5:5 a 15:40 pre Em.
„Toto nesmiem prehrať, ja to dokážem“ hovorila som si v duchu. Viem, že o nič nejde, ale mám šancu to ešte otočiť...Tak sa o to aspoň pokúsim“ vravela som si.
Podávala som...Dala som eso. „30:40“ kričala som Em stav hry.
Ďalšie podanie...dlhá výmena..no nakoniec som to zvládla a zatlačila som ju na jednu stranu a do druhého rohu som odbila loptičku. Tento gem sa mi podaril a vyhrávala som 6:5. Posledný gem som taktiež zvládla a na sety to už bolo 1:1. Tretí set som hladko vyhrala 6:1, lebo Em už nevládala. Keď som odbila posednú loptičku a Em ju už nedobehla, bola som strašne šťastná, že som to zvládla. Zvalila som sa na zem a šialene som kričala niečo ako „jeees, vyhrala som :D“. Keď som sa postavila, pribehla som k sieti a objala som Em so slovami: „skvelá hra Em.“ Keď som to dopovedala, počula som, ako k nám niekto prichádza..



NAŠE OBLEČENIE NA TENIS

Naše oblečenie na tenis

4 comments:

  1. Anonymous15/4/12 18:25

    nechcem chodiť zo žirafou =D to ma zabilo =DD a to biele tričko so zeleným sa mi páči =D super časť teším sa na ďalšiu =)

    ReplyDelete
  2. áno, ajj ja som sa z tých hlášok smiala, keď som to písala :D....ďakujeem :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous16/4/12 16:56

    Dokonalá časť, strašne sa teším na ďalšiu :D:D:D

    ReplyDelete